Giorgio Sarné benoemt tot CEO van Montblanc
bezig met laden...
Montblanc heeft Giorgio Sarné gekozen als CEO, met ingang van 15 november. Dit maakt moederbedrijf Richemont bekend via een persbericht.
Sarné brengt meer dan 20 jaar senior managementervaring binnen de luxe-industrie met zich mee. Giorgio bekleedde wereldwijde functies bij verschillende luxemerken, zoals Veuve Clicquot en TAG Heuer. Onlangs bekleedde Giorgio senior leiderschapsposities bij Tapestry Group, waar hij Stuart Weitzman leidde als zowel Brand President als CEO gedurende de laatste vier jaar.
Philippe Fortunato, CEO van Fashion & Accessories bij Montblanc deelt: "Ik ben verheugd om Giorgio te verwelkomen bij de Group als CEO van Montblanc. Zijn sterke expertise in het bouwen van zachte en harde luxe merken komt op een cruciaal moment, aangezien het Maison de 100e verjaardag van het iconische Meisterstück viert. Onder Giorgio's leiding zal Montblanc zijn 118 jaar oude verhaal en rijke erfenis van schrijfcultuur, leervakmanschap en horlogemakerij op frisse en onverwachte manieren blijven delen."