Artikelen door Susan Zijp
Dé jas van 2025 en andere modevoorspellingen van Stylight voor komend jaar
bezig met laden... - Mode
Nu 2024 ten einde komt, rest de vraag: Welke trends gaan mee naar 2025 en welke blijven als herinnering? Het digitaal platform Stylight, dat fungeert als wereldwijd mode-aggregator voor diverse modebedrijven, onderzocht deze vraag en deelt de resultaten in een verslag. Wat is in de mode, en wat is uit de mode in 2025? Dit zijn de opvallendste...
Debenhams promoveert creatief manager tot creatief directeur
bezig met laden... - Business
Het Britse warenhuis Debenhams, onderdeel van de Boohoo Group, promoveert creatief manager Patrick Duggan tot creatief directeur. Duggan, die zijn promotie aankondigt via LinkedIn, heeft een uitdagende carrièrepad binnen de Boohoo Group afgelegd. Met Duggan aan het creatieve roer zet Debenhams in op een versterking van zijn merkidentiteit....
Maasmechelen Village ontruimd door nep-explosief van leger
bezig met laden... - Retail
Donderdagmiddag werd op een industrieterrein bij het Belgische winkelcentrum Maasmechelen Village een verdacht pakketje gevonden dat kort tot paniek leidde. Het bleek te gaan om een nep-explosief dat het Belgische leger daar was vergeten na een oefening. Maasmechelen Village ligt net over de grens bij Geleen, Limburg. Rond 15.30 uur werd het...
De Britse online retailer Asos gebruikt razendsnelle 'Test & React'-model voor exclusieve Adidas-collectie
bezig met laden... - Business
De Britse online retailer Asos heeft een Design-collectie gelanceerd in samenwerking met de Duitse sportmodegigant Adidas. Asos heeft voor deze collectie zijn Test & React-model gebruikt. Dit model zorgt ervoor dat merken snel in kunnen spelen op trends. Samenvatting • Asos lanceert Design-collectie met Adidas, gebruikmakend van hun Test &...
EssilorLuxottica en Prada Group verlengen licentieovereenkomst voor brillen
bezig met laden... - Business
EssilorLuxottica en Miu Miu-eigenaar Prada Group kondigen de verlenging aan van hun licentieovereenkomst voor de ontwikkeling, productie en wereldwijde distributie van brillen. Dit blijkt uit een persbericht van de Italiaanse Prada Group aan FashionUnited. De bestaande overeenkomst zou eigenlijk aflopen op 31 december 2025, maar is verlengd tot...
Kersverse Mexx-eigenaar HVEG neemt ook W Fashion Groep over
bezig met laden... - Business
HVEG Fashion Group (HVEG) neemt W Fashion Groep (WFG) uit Maastricht over. Dit meldt een persbericht uit Leusden aan FashionUnited. Met de bekendmaking bevestigt HVEG tevens de voltooiing van de eerder aangekondigde overname van RNF, bekend van het internationale modemerk Mexx, Fred de la Bretoniere en Shabbies Amsterdam, evenals licenties voor...
Zalando-dochter Highsnobiety benoemt mannenmode-expert Noah Johnson tot hoofdredacteur
bezig met laden... - Mensen
Highsnobiety, het wereldwijd mode- en lifestylemediamerk dat eigendom is van Zalando, benoemt Noah Johnson tot hoofdredacteur. Dit meldt Business of Fashion. Voormalig hoofdredacteur Willa Bennett, die in 2022 werd aangesteld, stapte in augustus op om de functie van hoofdredacteur bij Cosmopolitan en Seventeen te bekleden. Johnson is een ervaren...
Birkenstock rapporteert flinke toename in omzet en winst na beursdebuut
bezig met laden... - Business
De Duitse sandalenmaker Birkenstock Holding PLC, die onlangs zijn intrede deed op de Amerikaanse beurs, rapporteert een aanzienlijke omzet- en winststijging in het vierde kwartaal van fiscaal jaar 2024. Daarnaast kijkt het bedrijf ook positief naar het volledige fiscaal jaar. Birkenstock houdt echter rekening met voorzichtige...
Sneak Peek Bodywear: De nieuwe beurs voor onderkleding in Brussel
bezig met laden... - Beurzen
Europa heeft een nieuwe beurs voor ondermode. Trademart introduceert Sneak Peek Bodywear, een nieuw evenement dat plaatsvindt op zondag 26 en maandag 27 januari 2025 in het hart van Brussel. Trademart voorspelt groot succes. Deze beurs moet de bodywearsector samenbrengen. Sneak Peek Bodywear biedt professionals in de bodywearbranche de kans om...
Victoria's Secret & Co. breidt internationale webhandel uit in samenwerking met Global-e
bezig met laden... - Business
Victoria’s Secret & Co. werkt samen met Global-e om zijn e-commerce groei te versnellen, zo blijkt uit een persbericht van Global-e. Deze strategische samenwerking maakt het mogelijk dat Victoria’s Secret zijn webhandel uitbreidt naar internationale markten. Klanten in meer dan 100 markten kunnen profiteren van 'een verbeterde winkelervaring,'...