Havaianas vindt nieuwe CEO in Harm van de Camp voor de Europese markt
bezig met laden...
Havaianas heeft een nieuwe Chief Executive Officer voor de Europese markt gevonden. Harm van de Camp waait over van Nike en neemt deze functie op zich, zo maakt Alpargatas, het moederbedrijf van Havaianas, bekend in een persbericht. Van de Camp wil het merk naar nieuwe hoogten brengen.
Van de Camp wil in zijn nieuwe functie ‘duurzame en winstgevende groei’ voor Havaianas stimuleren. Hij zal zich richten op klantenloyaliteit ‘middels een geïntegreerde 360-merk benadering om het succes van het merk op de Europese markt te garanderen’, zo staat in het persbericht.
“Ik begin enthousiast aan mijn nieuwe reis met Havaianas”, schrijft Van de Camp. “Ik bewonder dit merk al vele jaren als een origineel slippermerk. Mijn doel is om het merk naar nieuwe hoogten te brengen door te focussen op de behoeften van de consument en operationele uitmuntendheid, terwijl ik de kernwaarden van Havaianas voor ogen houd: het verrijken van de Europese markten met de levendigheid van de Braziliaanse cultuur. Door deze niet aflatende toewijding, ben ik ervan overtuigd dat we het voorkeursmerk voor onze klanten zullen blijven en duurzame groei voor Alpargatas en onze partners zullen verzekeren.”