Mannenmodemerk Girav wil internationaliseren, stelt nieuwe CMO aan

Mannenmodemerk Girav, dat zich richt op extra lange t-shirts voor mannen, wil internationaliseren. Dit meldt het merk in een persbericht. Girav versterkt het team dan ook met een Chief Marketing Officer, Stefan van den Berg, die zich per 1 april bij het bedrijf voegt.

Van den Berg gaat zich naast de internationalisatie van het Nederlandse merk ook richten op het aanscherpen van de propositie van het label. “Girav is een fantastisch merk met een sterke onderscheidende propositie, kwalitatief hoogwaardige producten en een grote groep loyale klanten,” aldus Van den Berg in het persbericht. “Girav is hierdoor enorm gegroeid sinds de oprichting in 2010. Deze stevige fundering en de ‘online only’ propositie geeft veel mogelijkheden om snel verder te groeien. Bovendien is er al veel vraag uit het buitenland en kijk ik ernaar uit om samen met het enthousiaste team ook mannen in deze landen de voordelen van lange Girav shirts te laten ontdekken.”

Girav heeft op dit moment klanten in 45 landen wereldwijd, maar Nederland en Duitsland zijn op het gebied van volume nog de sterkste afzetmarkten, aldus het bericht. “Girav wil de komende jaren ook een stevige, leidende positie in andere landen met name binnen Europa realiseren.”

Beeld: website Girav

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN