• Home
  • Nieuws
  • Mensen
  • Marc O’Polo benoemt nieuwe CSO

Marc O’Polo benoemt nieuwe CSO

Door Sylvana Lijbaart

bezig met laden...

Scroll down to read more

Mensen

Dirk Schneider, de CSO van Marc O'Polo. Credits: Marc O'Polo

Marc O’Polo heeft per 1 april 2024 een nieuwe Chief Sales Officer die alle verkoopactiviteiten, van business-to-business en business-to-consumer online en offline gaat leiden. Dirk Schneider neemt de CSO-rol op zich en zal de ‘volledig geïntegreerde, klantgerichte omnichannelstrategie’ voortzetten, zo maakt Marc O’Polo bekend in een persbericht.

Schneider waait over van de Gebr. Heinemann Group waar hij op de stoel zat als managing director. De nieuwe CSO zal, samen met Susanne Schwenger (CPO), Patric Spethmann (COO) en Markus Staude (CFO/CHRO), deel uitmaken van het managementteam onder leiding van Maximilian Böck, de CEO van het bedrijf.

“Met Schneider verwelkomen we een zeer ervaren en innovatieve collega die ons zal ondersteunen om onze verkoopkanalen - zowel digitaal als in brick-and-mortar - nog beter op elkaar af te stemmen en om onze omnichannel aanpak internationaal verder te promoten in het belang van onze klanten”, aldus Böck.

“Marc O'Polo is een sterk merk met duurzame kwaliteitsproducten voor veel klanten en partners. Ik kijk uit naar de taak om nog meer mensen te inspireren door elke interactie met Marc O'Polo. Ik wil graag mijn ideeën, ervaring en expertise inbrengen om samen de toekomst van dit succesvolle merk vorm te geven”, aldus Schneider over zijn benoeming.

Marc O'Polo