Tom Tailor Holding SE heeft Oliver Dietrich benoemd als global marketing director. Dit meldt het bedrijf in een persbericht. De versterking van het management team komt na de voorlopige financiering van de groep en opschudding in de raad van commissarissen.

“Marketing is voor ons een bewust deel van de digitale sector voor ons,” aldus Stefan Wenzel van de Tom Tailor Group in het persbericht. Dietrich moet dan ook de begeerlijkheid van Tom Tailor vergroten in alle markten, kanalen en contactpunten met de klant. Tom Tailor Group focust zich met name op de digitale en marketing strategie, waardoor de aanstelling van Dietrich in het plan past.

De Tom Tailor Group ziet al geruime tijd de omzet afnemen en in het portfolio is modemerk Bonita het grootste zorgenkind. Begin dit jaar werd een overname overeenkomst gesloten met het Nederlandse Victory & Dreams Holding dat ook het concept Miller & Monroe uitbaat. Uiteindelijk was er niet genoeg steun bij de banken voor de verkoop van Bonita aan Victory & Dreams.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN