• Home
  • Nieuws
  • Mensen
  • S.Oliver Group benoemt eerste Chief Customer Officer

S.Oliver Group benoemt eerste Chief Customer Officer

Door Sylvana Lijbaart

bezig met laden...

Scroll down to read more
Mensen
De winkel van dochtermerk S.Oliver in Frankfurt. Beeld: S.Oliver

S.Oliver Group roept de functie ‘Chief Customer Officer’ in het leven en laat Marian Gradl-Schikora de functie vervullen, dat meldt het bedrijf in een persbericht. Gradl-Schikora treedt per 1 april in dienst.

Op de CCO-stoel rapporteert Gradl-Schikora rechtstreeks aan huidig CEO van S.Oliver Group, Jürgen Otto. Gradl-Schikora wordt verantwoordelijk voor IT en digitalisering, alle nationale en internationale afzetmarkten (wholesale, retail en e-commerce) en de merchandiseplanning. Het modebedrijf wil hiermee de aanpak van zijn omnichannel versterken en zijn activiteiten consequent richten op de behoeften van de klanten.

Voordat Gradl-Schikora S.Oliver Group binnenstapte, vervulde hij diverse functies bij BestSecret Group op het gebied van onder andere IT, klantenservice, content & productie, data science, e-commerce, retail en internationalisering, zo is te lezen. Gradl-Schikora richtte BestSecret op in 2007 en leidde het bedrijf tot 2012 als CEO.

Het management van S.Oliver Group bestaat vanaf 1 april uit Jürgen Otto (CEO), Oliver Hein (COO), Kai Bauknecht (CFO), Sonja Balodis (CPO) en Marian Gradl-Schikora (CCO).

S.Oliver Group