Scotch & Soda stelt Ralph Rijks aan als Chief Marketing Officer
bezig met laden...
Amsterdams modelabel Scotch & Soda heeft Ralph Rijks als Chief Marketing Officer van het bedrijf aangesteld. Rijks zal de leiding nemen over de marketingafdeling om verdere groei mogelijk te maken. Dat heeft heeft Scotch & Soda middels een persbericht kenbaar gemaakt.
De afgelopen tien jaar heeft Rijks verschillende senior marketingfuncties bekleed, waarvan de meest recentelijke als Senior Vice President van Heineken USA in New York. “Met Ralph als onderdeel van de Scotch Family, kijken we uit naar verdere uitbreiding van ons bedrijf," aldus Dirk-Jan Stoppelenburg, CEO Scotch & Soda in het persbericht.
Rijks zegt op zijn beurt ernaar uit te kijken aan de slag te gaan bij ‘het zeer geliefde Amsterdamse modemerk’ en samen met het team het merk aan een groter internationaal publiek voor te stellen.
Over Scotch & Soda
Scotch & Soda heeft 190 winkels in onder andere Nederland, Duitsland, Frankrijk en de Verenigde Staten en heeft 8000 verschillende verkooppunten. De omzet van het Amsterdamse modemerk steeg in 2017 3 procent naar 335,6 miljoen euro. Door een eenmalige kostenpost van 14,9 miljoen euro voor procesverbeteringen en herstructurering heeft het merk afgelopen jaar een verlies geboekt van 5,4 miljoen euro.
Beeld: Website Scotch & Soda