• Home
  • Nieuws
  • Mensen
  • StockX benoemt nieuwe CMO

StockX benoemt nieuwe CMO

Door Sylvana Lijbaart

bezig met laden...

Scroll down to read more
Mensen
Credits: Eigendom van Modes

StockX vindt een nieuwe Chief Marketing Officer in Nick Karrat. De nieuwe CMO draagt de verantwoordelijkheid voor de merkmarketing, geïntegreerde marketing, performance marketing, creatieve en productiemarketing en de overkoepelende consumentenstrategie van het online resale platform, zo staat in het persbericht.

Karrat ziet zijn CMO-rol bij StockX als “zijn droomfunctie”. De nieuwe CMO waait over van lifestylemerk Tommy John, waar hij dezelfde rol bekleedde, zo is te lezen. Daarvoor bekleedde hij verschillende marketingfuncties bij Boll & Branch en Plated, en leidinggevende en adviserende posities bij bedrijven als Villanova School of Business, Myro, AT&T en Citi.

“Karrat’s ervaring met het leiden van goed presterende marketingteams in het e-commerce landschap maakt hem een waardevolle aanwinst voor ons bedrijf. Zijn visie sluit perfect aan bij onze doelstellingen en zijn leiderschap zal een belangrijke rol spelen bij het navigeren door de volgende fase van onze groei”, aldus Greg Schwartz, mede-oprichter, voorzitter en Chief Operations Officer van StockX.

StockX