Versace benoemt Mathieu Baboulène tot Global Communications Director
bezig met laden...
Om zijn aanwezigheid op het internationale toneel te versterken, vertrouwt het Italiaanse luxemodehuis Versace zijn communicatie toe aan Mathieu Baboulène. Hij heeft ruim 20 jaar ervaring en heeft samengewerkt met modehuizen als Kenzo, Coach, Maison Margiela en Dries Van Noten.
Na vier jaar als ’Global Public Relations, Press, VIP and Influence Director’ bij Kenzo treedt Mathieu Baboulène toe tot het Versace-team. Sinds juni 2024 is hij Global Communications Director van het Italiaanse modehuis.
In deze functie, gevestigd in Milaan, rapporteert hij aan Caroline Deroche Pasquier, onlangs benoemd tot Vice President Global Communications.
Mathieu Baboulène, afgestudeerd in bedrijfsmanagement en het beheer van ambacht van de luxe-industrie, heeft de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan. Hij begon zijn carrière in 2024 als assistent persrelaties bij Quartier Général en later bij Michele Montagne. Daarna werkte hij voortdurend bij verschillende modehuizen, waaronder Maison Margiela, Givenchy, Coach en Kenzo.
Dit vertaalde artikel verscheen eerder op FashionUnited.fr