BESTSELLER biedt zekerheid; versterkt kids merken en breidt uit
bezig met laden...
Het Deense BESTSELLER kijkt in deze moeilijke tijden juist vooruit en maakt van haar ambities werkelijkheid. Het bedrijf heeft namelijk haar kids portfolio verder uitgebreid en versterkt. Zo werd onlangs de GIRLS-collectie van ONLY PLAY gelanceerd. Een sportlijn om jonge actievelingen aan te moedigen meer te bewegen en te laten genieten van sport. Hiervan is de inkoop inmiddels gestart. Ook kwam BESTSELLER eerder dit jaar met Lil’ Atelier. Een exclusieve productlijn voor BABY en MINI met een klassieke look voor jongens en meisjes. Lil ’Atelier staat voor een unieke combinatie tussen luxere stoffen en ingetogen design.
Benieuwd naar alle mooie kidswear merken in het BESTSELLER portfolio? Het bedrijf vertelt er graag meer over
NAME IT
NAME IT ontwerpt mooie en betaalbare kinderkleding voor kinderen die weten wat ze willen. In de collecties speelt denim de hoofdrol en wordt altijd de hoogste prioriteit gegeven aan veiligheid, comfort en kwaliteit. NAME IT biedt kinderkleding voor zowel BABY, MINI, als KIDS. NAME IT BABY (0 – 9 maanden) biedt comfortabele babykleding met een focus op veiligheid, kwaliteit en de laatste trends. NAME IT MINI (1 – 5 jaar oud) biedt coole kleding voor kleine avonturiers met de nadruk op persoonlijkheid, draagcomfort en duurzame stoffen. NAME IT KIDS (6 – 12 jaar oud) biedt trendy items voor de actieve kinderen die veel bewegingsvrijheid nodig hebben en een eigen stijl beginnen te ontwikkelen.
Lil’ Atelier
KIDS ONLY
ONLY PLAY GIRLS
JACK&JONES JUNIOR
LMTD
Naast deze prachtige en commerciële collecties, biedt BESTSELLER haar klanten vooral zekerheid in tijden van onzekerheid. Klanten en leveranciers krijgen de nodige aandacht om niet alleen zakelijke behoeften en zorgen in kaart te brengen, maar vooral ook om oplossingen voor op de lange termijn te overleggen die een goede gezamenlijke toekomst kunnen waarborgen.
BESTSELLER wil onder andere de reis van mode naar een duurzame realiteit versnellen maar ontwikkelt ook oplossingen die het proces naar een digitale toekomst versnellen,. “Met onze digitale systemen bieden we verschillende oplossingen om waardevolle content en afbeeldingen met onze klanten te delen. Denk aan volledige productomschrijvingen, modelfotografie, video content en 360 graden content.” aldus Danielle Denslagen, business development manager bij BESTSELLER Nederland.
Klik hier voor meer info over alle kids merken of om contact op te nemen met een van de BESTSELLER merken.