Harper’s Bazaar hoofdredactrice Cécile Narinx heeft in samenwerking met het Nederlandse modemerk Fred de la Bretonière een limited edition tas ontworpen. Dat heeft Harper’s Bazaar Nederland bekend gemaakt via Instagram.

De creme-kleurig Cécile-tas zal vanaf 5 februari exclusief verkrijgbaar zijn voor zowel huidige als nieuwe abonnees van Harper’s Bazaar. Vanaf maart ligt de tas ook in de winkels van Fred de la Bretonière. De prijs van de tas is 139 euro.

A photo posted by Harper's Bazaar (@bazaar_nl) on

Fred de la Bretonière werkte eerder samen met modeontwerper Sjaak Hullekes: samen lanceerden de Nederlandse ontwerpers de kledingcollectie 'Fred de la Bretonière Clothes'.

Fred de la Bretonière begon in 1970 met het maken van tassen, riemen en sandalen van leer. Inmiddels heeft de ontwerper drie merken op zijn naam staan: Fred de la Bretonière, Shabbies Amsterdam en het sneakermerk Fretons, dat vanaf SS16 onder de naam Fred de la Bretonière gevoerd wordt. De producten worden verkocht in 12 eigen winkels en verschillende shop-in-shops in binnen- en buitenland. In 2014 nam Karmijn Kapitaal een meerderheidsbelang in het Nederlandse lederwarenbedrijf Fred de la Bretonière. Oprichter Fred de la Bretonière bleef ontwerper binnen het bedrijf.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN