Erdem maakt capsule collectie voor 24 Sèvres
bezig met laden...
Erdem heeft opnieuw de handen ineengeslagen voor een exclusieve collectie. Eerder voor Zweedse retailer H&M, nu voor 24 Sèvres, het e-commerceplatform van LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton. De samenwerkingscollectie is nu te koop via het online warenhuis.
De Erdem x 24 Sèvres bestaat uit 9 exclusieve ontwerpen, 6 kledingstukken van all-over bloemenprint stoffen, een typisch stijlkenmerk voor het modehuis van ontwerper Erdem Moralioglu. Verder bestaat de capsulelijn uit twee paar mules en een paar gouden oorbellen. Bij de items is te lezen dat inspiratiebronnen voor de lijn ballet en kunst zijn. Verkoopprijzen variëren van 279,66 euro voor de oorringen tot 1500 euro voor een bloemenrok van zijden voile.
Via het platform zijn ook andere kledingstukken uit reguliere Erdem collecties verkrijgbaar.
24 Sèvres werd in juni 2017 gelanceerd in 70 landen. Het platform brengt het merendeel van de voornaamste merken van de groep LVMH bijeen, maar ook alle merken die verkocht worden door het iconische warenhuis Bon Marché. Het platform – beheerd door Eric Goguey – onderscheidt zich door zijn redactionele kwaliteit, de presentatie van de producten, de exclusieve samenwerkingen, de aangeboden diensten, met een combinatie van videochat en personal shopper.
Het e-commerce platform heet ‘24 Sevres’ naar de Rue de Sevres waar warenhuis Le Bon Marche gevestigd is.
Meer over 24 Sevres? Lees dan: Profiel: De man achter de digitale transitie van LVMH en 24Sevres.com