Kijken: De capsulecollectie van Love Stories voor H&M

Het Amsterdamse lingeriemerk Love Stories heeft een 20-delige capsule collectie voor H&M ontwikkeld, zo bevestigde een woordvoerder maandag tegen FashionUnited. De eerste beelden van de samenwerking zijn nu onthuld.

Volgens H&M bevat de collectie ‘klassieke items’ en als gekeken wordt naar de eerste beelden zijn ook zeker de eclectische prints en mix-and-match sets terug te vinden in de collectie. Lingerie, pyjama’s, kimono’s en accessoires zijn in de capsule collectie opgenomen. De items zijn vanaf 9 augustus online en in geselecteerde winkels wereldwijd verkrijgbaar. Verkoopprijzen bij Love Stories liggen vaak tussen de 50 en 160 euro, maar het is nog niet duidelijk welke prijzen de items voor H&M krijgen.

Marloes Hoedeman, eigenaar en ontwerper van het label, hoopt met de collectie concepten neer te zetten die in en rond het huis gedragen kunnen worden, aldus de oprichter tegen de Italiaanse Vogue. Met de samenwerking wil Hoedeman ook de naamsbekendheid van het merk vergroten.

Bekijk hier alvast de eerste beelden:

Kijken: De capsulecollectie van Love Stories voor H&MKijken: De capsulecollectie van Love Stories voor H&MKijken: De capsulecollectie van Love Stories voor H&MKijken: De capsulecollectie van Love Stories voor H&MKijken: De capsulecollectie van Love Stories voor H&MKijken: De capsulecollectie van Love Stories voor H&M

Beeld: H&M

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN