Kijken: Heineken lanceert gelimiteerde collectie met Kappa USA
bezig met laden...
Heineken USA slaat de handen ineen met sportmerk Kappa USA voor #Heineken100 zesdelige capsulecollectie. Dat heeft het biermerk wereldkundig gemaakt via een persbericht.
Voor het negende jaar lanceert Heineken de #Heineken100-campagne, waarbij het biermerk niet zo voor de hand liggende partners vraagt voor een gezamenlijke collectie. In het verleden resulteerde dit in samenwerkingen met leerspecialist Parabellum, denimlabel Neighborhood, koffermaker Tumi en het Japanse streetwearlabel A Bathing Ape (Bape).
Met de zesdelige Kappa x #Heiniken100 collectie willen zij 'het WK gesprek herdenken en voortzetten', wat geresulteerd heeft in sportmode. De gelimiteerde collectie bestaat uit vijf witte kledingstukkken: een T-shirt, een bijpassend voetbalshort, een nylon sporttas en een trainingspak, allen voorzien van Kappa's "Omini" logo. Het zesde ontwerp, de groene "Friends & Family" longsleeve is niet te koop.
De collectie is vanaf donderdag 26 juli exclusief te koop in de Verenigde Staten, bij de mannenwinkel Stadium Goods in New York. Geïnteresseerde consumenten dienen 21 jaar of ouder te zijn. Prijzen variëren van 75 dollar voor de tas tot 200 dollar voor het trainigspak.
Later dit jaar volgt nog een tweede #Heineken100 samenwerking, zo wordt in het persbericht aangekondigd.
Foto’s: Kappa x #Heineken100