Love Stories collectie voor H&M binnen één dag online uitverkocht

De capsule collectie van Love Stories voor H&M is alweer uitverkocht online, zo blijkt na een blik op de website een dag na de lancering. Waar op donderdag, de dag van de lancering, rond het middaguur nog ruim aanbod was, alleen een zwart kanten bh was in meerdere maten niet meer beschikbaar, is op vrijdagochtend geen enkel item nog beschikbaar en staan de items zelfs niet meer op de website van H&M.

“Er is echt een overweldigende aandacht voor de collectie,” vertelt een woordvoerder van H&M Nederland telefonisch tegen FashionUnited. “Gisteren hadden we rijen voor onze winkels in het hele land staan en online is de collectie inmiddels volledig uitverkocht.” In de geselecteerde winkels zijn nog enkele items beschikbaar. “Om een zo compleet aanbod te presenteren van wat we momenteel nog over hebben, zijn de allerlaatste items samengebracht in de grotere winkels in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Bosch, Tilburg, Den Haag en Haarlem,” aldus de woordvoerder.

Bezoekerscijfers en omzetten in vergelijking met normale donderdagen kunnen niet gedeeld worden, zo meldt de woordvoerder, omdat het bedrijf beursgenoteerd is.

Beeld: H&M Group