Modemerk Opus lanceert een nieuwe broekenlijn
bezig met laden...
Duits damesmodemerk lanceert een nieuwe lijn genaamd Opus Pants. Het doel van de nieuwe lijn is om zowel relevant te zijn op de broekenafdeling als om de eigen winkels van Opus te bevoorraden, bevestigde het moederbedrijf Simplicity woensdag aan FashionUnited.
Vergeleken met het bestaande broekenassortiment van zustermerk Opus, zal Opus Pants ‘een veel breder scala aan stijlen, kleuren, stoffen en maten bieden’, aldus het persbericht. De broekenlijn zal worden geleverd in vier collecties per jaar, die zijn gepland voor de seizoenswisselingen van februari en maart, april en mei en augustus en september en oktober en november.
De prijzen van de collectie liggen onder de 100 euro, met meeste items met een prijs tussen de 89 en 99 euro. Daarmee komt de broekenlijn qua prijs in de buurt van het zustermerk, waarvan de broekenmodellen momenteel tussen 69,99 en 99,99 euro kosten. De collectie wordt aangeprezen onder de slogan “Easies”: “Makkelijk te combineren. Gemakkelijk te dragen. Easy to care.”
Recent introduceerde Opus ook iets anders nieuws: een eigen monobrandwinkel. Het Duitse merk koos opvallend genoeg voor een locatie in Nederland. Opus streek neer in Enschede.
Dit artikel verscheen eerder op FashionUnited DE. Vertaling en bewerking naar het Nederlands door Caitlyn Terra.