• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Prijs voor Every day counts

Prijs voor Every day counts

Door Yasmine Esser

bezig met laden...

Scroll down to read more

Mode

Het nieuwe label uit de koker van Esprit, Every day counts, heeft een Dutch Interactive Award gewonnen. De jury vindt het merk een 'goede en indrukwekkende case' en is onder de indruk over de wijze waarop tools gadgets en technieken zowel online als in de fysieke winkel zijn toegepast.

Every day counts won de Dutch Interactive Awards in de categorie ecommerce & omnichannel. In totaal werden twaalf prijzen uitgereikt op het gebied van e-commerce, online communicatie en marketing. De Dutch Interactive Awards worden jaarlijks uitgereikt, dit jaar voor de zesde keer.

Modelabel Every day counts werd eind vorig jaar gelanceerd. Het merk brengt vier keer per jaar een collectie uit. De 'Every day' collectie is het vaste assortiment die een half jaar lang in de winkel ligt. Deze wordt gepresenteerd aan het begin van ieder seizoen. Tussendoor wordt de 'Today' collectie op de markt gebracht, die niet behoort tot het vaste assortiment.

"De basis bestaat uit stukken die je iedere dag draagt. Deze kledingstukken noemen wij 'Everyday'. Met de aanvullende 'statement pieces', kun je de outfit personaliseren. Deze stukken, genaamd 'Today', kan je dus afwisselen,” zei Armin Broger, directeur van het merk vorig jaar tegen FashionUnited.

dutch interactive awards
Esprit
Every day counts