Sneak peek: De eerste beelden van H&M’s millennial merk Nyden

Het wachten is over, de eerste beelden van H&M nieuwste merk zijn onthuld. Nyden, een van de merken van de H&M Group, richt zich speciaal op millennials en heeft vandaag het eerste deel van de collectie gelanceerd op de website.

Nyden zet zichzelf in de markt als ‘affordable luxury’ en collecties zullen alleen online of in speciaal ingerichte pop-up stores beschikbaar zijn. Het eerste gedeelte van de collectie dat nu beschikbaar is via de pre-sale, bestaat uit verschillende T-shirts, vijf voor vrouwen, vijf voor mannen. De ontwerpen van de shirts doen denken aan oude band-merchandise. ‘Nyden’ verschijnt als het ware als bandlogo op de verschillende T-shirts. Een van de ontwerpen is een kwartier na de lancering al uitverkocht.

De shirts, gemaakt van katoen, zijn te koop voor 60 euro. Bij de bekendmaking van het nieuwste merk, vertelde de H&M Group al dat Nyden in een hogere prijsklasse zou zitten dan H&M. Nyden gaat ook werken met gelimiteerde oplages.

Sneak peek: De eerste beelden van H&M’s millennial merk NydenSneak peek: De eerste beelden van H&M’s millennial merk NydenSneak peek: De eerste beelden van H&M’s millennial merk Nyden

Beeld: Nyden website

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN