Tommy Hilfiger wint prijs voor ‘see now buy now’-show
bezig met laden...
Tijdens het 2017 World Retail Congress heeft modemerk Tommy Hilfiger de prijs voor best in-store customer experience initiative gewonnen. Dankzij de Fall 2016 TommyNow show sleepte het Amerikaanse merk de prijs in de wacht.
De desbetreffende TommyNow show, ook wel bekend als Tommy Pier, was toegankelijk voor het publiek. Daarnaast waren alle looks meteen online verkrijgbaar en was een livestream van het evenement te volgen via de website. Op het terrein stonden Tommy x Gigi pop-up stores waar de bezoekers ook meteen de collectie konden kopen. Als het bij de pop-ups te druk was, konden het publiek ook via computers de collectie online bekijken en aanschaffen. Naast de beschikbaarheid op de eigen kanalen en tijdens het evenement waren de items verkrijgbaar via Instagram, Pinterest, Snapchat en Facebook. De volgende dag hingen de items in de winkels van het merk.
“Onze klanten zijn het hart van alles wat we doen,” zegt Tommy Hilfiger in een statement. “TommyNow borduurt voort op onze 30-jarige geschiedenis van democratisering van mode - het gaat om inclusiviteit, de catwalk met entertainment samenbrengen, popcultuur vieren en onze klanten wereldwijd verbinden aan inspirerende, onverwachte ervaringen in de mode."
Beeld: Tommy Hilfiger