Costes en The Sting naar Mall of The Netherlands

The Mall of The Netherlands heeft er weer twee ketens bij in het portfolio. The Sting en zustermerk Costes voegen zich bij het winkelbestand, aldus ontwikkelaar Unibail-Rodamco in een bericht. De twee merken zullen zich er in 2020 vestigen.

Costes en The Sting vestigen zich naast elkaar. In totaal hebben ze ruim 3.500 vierkante meter tot hun beschikking. Elk van de winkels worden volgens het nieuwste concept ingericht. The Sting introduceerde het afgelopen jaar het nieuwe winkelconcept en tegen 2020 moeten alle winkels van het merk zijn omgebouwd naar het ontwerp. De focus van het moederbedrijf van Costes en The Sting ligt na moeilijke jaren in het buitenland voorlopig op Nederland, zo meldde CFO Roger van Biljouw in maart tegen FashionUnited.

Mall of The Netherlands moet het grootste winkelcentrum van Nederland worden. Het huidige Winkelcentrum Leidsenhage wordt uitgebreid en verbouwd en zal vanaf 2020 de nieuwe naam dragen.

Beeld: Unibail-Rodamco