• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • Diane von Furstenberg onthult nieuw winkelconcept in Antwerpen

Diane von Furstenberg onthult nieuw winkelconcept in Antwerpen

Door Esmee Blaazer

bezig met laden...

Scroll down to read more

Retail

Na het logo, monogram en de merkkleuren, is ook het winkelconcept van Diane von Furstenberg aangepakt door Chief Creative Officer Jonathan Saunders. Het nieuwe retailconcept maakt zijn debuut in Antwerpen: de winkel aan de Steenhouwersvest is een van de eerste verkooppunten die het nieuwe visuele winkelconcept van het merk uitdraagt.

Ga met uw muis over de foto om meer informatie over het visuele concept te ontdekken.

Diane von Furstenberg onthult nieuw winkelconcept in Antwerpen

De aanzet voor het nieuwe winkelconcept werd in december 2016 gegeven met de pop-up store bij Bergdorf Goodman. In februari kregen Diane von Furstenberg’s Londense flagshipstore in Bruton Street en verschillende vestigingen in New York een make-over. In 2017 staan nog 14 renovaties in de Verenigde Staten en dertig wereldwijd op de agenda. De Brusselse winkel in de Grotehertstraat wordt ook onder handen genomen.

Diane Von Furstenberg richtte haar gelijknamige merk op in 1972. Het label groeide uit tot een internationaal modemerk in het luxesegment. Diane von Furstenberg heeft 1500 verkooppunten, waaronder 148 eigen winkels, in 55 landen wereldwijd. Voor de zomer openen nieuwe winkels in Hangzhou, China, Madrid en Dubai en komt er een shop-in-shop in warenhuis Tsum in Moskou.

Foto: Heropende winkel Antwerpen. Credit: Diane von Furstenberg

Diane Von Furstenberg
Jonathan Saunders