Voor kledingadvies kunnen consumenten binnenkort terecht bij de H&M Group. De groep is namelijk op dit moment bezig met het testen van Itsapark, een community-based digitale mode gids, aldus het persbericht.

Gebruikers van het platform stellen hun vraag over items, looks of wat te dragen naar een sollicitatie of op een zonnige lentedag, en worden vervolgens gekoppeld aan de juiste persoon die de vraag kan beantwoorden. De gebruikers worden met het advies gelinkt aan shoppable producten, ook van externe merken. Het is niet de eerste keer dat binnen de H&M Group wordt gewerkt met externe merken. Zo worden bij &Other Stories bijvoorbeeld ook items van het merk Adidas verkocht en is bij Arket Veja te vinden. Bij het nieuwe concept Afound krijgen items van derden ook een tweede kans in de off-price winkels.

“Itsapark is het nieuwste project van de groep en richt zich op het bieden van eerlijk en behulpzaam stijladvies binnen de digitale gemeenschap,” aldus het bericht.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN