Kijken: Pepe Jeans debuut nieuw winkelconcept
bezig met laden...
Pepe Jeans heeft haar deuren geopend van de nieuwe flagshipstore in het hart van Londen op 59-61 Regent Street. De nieuwe winkel is het startsein van het nieuwe winkelconcept van Pepe Jeans dat is ontworpen door design studio Martin Brudniziki.
De nieuw ontwikkelde flagshipstore biedt alle vrouwen- en mannenmode, denim-lijn, accessoires en schoenen van het merk op één etage. Het nieuwe concept is geïnspireerd op de ethos om het merk toegankelijk te maken voor alle leeftijden. Het ontwerp van de winkel richt zich op het samenvoegen van een eclectische mix van contrasterende materialen, een focus op ambacht waardoor een unieke retail omgeving ontstaat voor alle generaties.
”Deze winkel is een representatie van het nieuwe hoofdstuk voor Pepe Jeans als merk. Londen was de geboorteplaats van het merk en het is daarom dat we gekozen hebben om de zichtbaarheid van het merk te vergroten in de hoofdstad,” zegt Mark Blenkinsop, chief marketing officer van Pepe Jeans Group in een persbericht. “Londen blijft een wereldwijd punt voor mode en stijl en we zijn verheugd om onze stempel te drukken op Regent Street, volgens ons de beste straat in Londen om een sterke merkervaring en voetafdruk te leveren.”
De nieuwe winkel van bijna 150 vierkante meter, volgt de recente opening van een winkel in Rome, Italië, terwijl het merk de winkels in meer Europese steden uitrolt als onderdeel van het strategische expansieplan. Alhoewel, de Pepe Jeans flagshipstore in Londen is de eerste van het merk die het nieuwe retailconcept omvat en functioneert als een test.
”Ons doel voor Regent Street was niet alleen om een nieuwe winkel te openen, maar om een innovatieve retail ervaring te leveren,” voegt Blenkinsop toe. “We hebben samengewerkt met Martin Brudnizki Design Studio om een wereldwijd retailsysteem te ontwerpen voor Pepe Jeans en Regent Street is de pilot voor dit nieuwe concept.”
Beeld: Pepe Jeans
Vertaling en bewerking: Caitlyn Terra