• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • Mulder Mode winnaar Ondernemersprijs Midden-Holland

Mulder Mode winnaar Ondernemersprijs Midden-Holland

Door Esmee Blaazer

25 jan. 2022

Retail

Beeld: John Mulder (rechts). Eigendom organisatie Ondernemersprijs Midden-Holland

Retailer Mulder Mode uit Waddinxveen is een van de winnaars van de Ondernemersprijs Midden-Holland. Dat werd vandaag bekendgemaakt tijdens een coronaproof event met de genomineerden in de Goudse Schouwburg, zo is op de website van Ondernemersprijs Midden-Holland te lezen.

Mulder Mode uit Waddinxveen is de winnaar in de categorie Detailhandel & Horeca waarin zij het opnamen tegen David’s Gelato uit Gouda en De Zoete Inval uit Bodegraven. Mulder Mode wordt door de jury in haar rapport beschreven als "The Place To Be voor dames- en herenmode, gevestigd op dé hot spot in de sfeervolle nieuwe passage in Waddinxveen”, zo is in een nieuwsbericht op de website te lezen. "Het ondernemerschap van broer en zus John en Marion kenmerkt zich, volgens de jury, door durf," aldus Ondernemersprijs Midden-Holland.

16 december bezocht de jury de genomineerden in de categorie Detailhandel & Horeca.

"We got it! (..) We zijn super trots op onze familie en ons team en danken iedereen voor al het vertrouwen, zo schrijft John Mulder, eigenaar en inkoper bij Mulder Mode, in een reactie op Linkedin.

Mulder Mode Waddinxveen biedt damesmode, herenmode en maatpakken. Merken die de retailer verkoopt zijn onder meer Blue Industry, Alain Red, Profuomo, Rehab, Kyra &Ko, Cavallaro Napoli, Taifun, Just White, Vanguard, Betty & Co en Secrid. In 2021 verhuisde Mulder Mode naar een nieuw pand. De nieuwe winkel moest compleet worden opgebouwd. Daarover zei John Mulder eerder tegen FashionUnitde: "Uiteindelijk konden we op de dag dat we 163 jaar bestonden eind maart open. Het is mooi om te zien dat ons concept aanslaat. Toegevoegde lifestyle artikelen maken het winkelen afwisselender en brengen een nieuw publiek binnen. Ook de verjonging in de collectie, met name bij de dames is een succes. Op de huidige locatie is de traffic en toegankelijkheid ook aanzienlijk verbeterd. Het is bijzonder fijn om te zien dat de consument de winkels blijft waarderen en deze steeds meer lokaal zoekt. Aan ons om ze spannend en aantrekkelijk genoeg te houden.”