Online outletplatform Otrium biedt nu ook mannenmode aan

Otrium, online outletplatform, biedt vanaf nu ook mannenmode aan. Het segment is deze week gelanceerd zo meldt het bedrijf in een persbericht op de website.

Tot nu toe richtte Otrium zich alleen op vrouwenmerken en ondersteunde labels met het openen van een eigen online outlet op het gebied van logistiek en techniek. Het platform breidt nu uit met een mannensegment met onder andere Denham, Puma, Pepe Jeans, Kultivate, Muchachomalo en No Label zijn vanaf verkrijgbaar tegen gereduceerde prijzen voor mannen. Het aanbod en de prijzen worden elke week ververst. Elk merk heeft op het platform een eigen shop-in-shop outlet.

In januari ontving het platform van de Nederlandse Max Klijnstra en Milan Daniels nog een investering van 750.000 euro. Het doel van Otrium is om in 2020 de grootste online fashion outlet van Europa te zijn. Met het groeikapitaal willen de oprichters de outlet opschalen naar het buitenland. Op dit moment is Otrium alleen aanwezig in de Benelux. Het platform heeft inmiddels al 43 merken aangesloten waaronder Fabienne Chapot, Sapph, Gsus, Josh V en Anecdote.

Beeld: website Otrium