S.Oliver Group: QS opent eerste flagshipstore en lanceert nieuwe onlinewinkel
bezig met laden...
De S.Oliver Group heeft laten weten dat het merk in Würzburg, niet ver van het hoofdkantoor in Rottendorf, de eerste flagshipstore van het merk QS opent. De nieuwe winkel opent de deuren op 3 mei op een centrale locatie met een verkoopoppervlakte van 120 vierkante meter.
De avond ervoor vindt een pre-opening event plaats met Vanessa Mai, die sinds eind vorig jaar actief is als merkambassadeur en jaarlijks aan twee capsulecollecties meewerkt. Tijdens dit event is er een preview van de eerste samenwerking met de zangeres.
Naast de fysieke opening lanceert QS ook de nieuwe onlinewinkel ‘thisisqs.com’. Deze winkel is ‘de digitale tegenhanger van de winkel’ en stelt de merkcommunity centraal. Na de lancering kunnen de gebruikers hun eigen outfits en looks uploaden en delen.
Benjamin Isenheim, brand director QS, zegt: “QS is meer dan een modemerk, wij zien onszelf als een platform voor mensen die hun stijl en houding willen laten zien.” Hij vervolgt: “De nieuwe winkel, de onlinewinkel en onze community-activiteiten creëren plekken waar dit zichtbaar wordt, zowel analoog als digitaal. Het gaat niet alleen om producten, maar om identiteit, uitwisseling en verbondenheid.”
Dit artikel is in het Nederlands vertaald met behulp van een AI-tool.
FashionUnited gebruikt AI taaltools om het vertalen van (nieuws)artikelen te versnellen en de vertalingen te proeflezen om het eindresultaat te verbeteren. Dit bespaart onze menselijke journalisten tijd die ze kunnen besteden aan onderzoek en het schrijven van eigen artikelen. Artikelen die met behulp van AI zijn vertaald, worden gecontroleerd en geredigeerd door een menselijke bureauredacteur voordat ze online gaan. Als je vragen of opmerkingen hebt over dit proces, stuur dan een e-mail naar info@fashionunited.com.