Ten Cate breidt winkelbestand uit en betreedt Duitsland
bezig met laden...
Ten Cate werkt hard aan het doel om binnen vijf jaar het meest gewaardeerde Nederlandse ondergoedmerk te zijn van Europa. Het merk heeft net de webshop in Groot-Brittannië geopend en in de komende drie weken volgt ook de webshop in Duitsland, zo bevestigt directeur Jeroen van Douveren tegen FashionUnited.
Vorig jaar introduceerde Ten Cate het vernieuwde merk. Het merk werd afgestoft, het oude logo met het hert kwam terug en de producten kregen een update. Het ondergoedmerk werkt nu aan een premium positionering. Ten tijde van de lancering meldde Van Douveren dat de focus voornamelijk op Groot-Brittannië lag op het gebied van buitenlandse expansie, daar blijkt nu ook Duitsland bij te zijn gekomen.
Naast de buitenlandse expansie focust het merk zich ook op het vergroten van het marktaandeel in Nederland. Binnen vier tot vijf jaar wil het merk tien tot vijftien eigen winkels openen in het thuisland, zo meldt Van Douveren. De exacte timing van de winkelopeningen en locaties zijn nog niet bekend.
Beeld: Ten Cate