We Fashion lanceert nieuw winkelconcept
bezig met laden...
Dat We Fashion gaat focussen op omni-channel - en er daarom 81 arbeidsplaatsen vervallen - was al bekend. Inmiddels heeft de Nederlandse modeketen een nieuw winkelconcept ontwikkeld, volgens deze gedachte. De eerste winkel met het kersverse interieur opent vandaag in Amersfoort.
“In het huidige retail landschap is de winkel steeds meer een plek waar de klant komt om inspiratie op te doen. Door het cleane en toegankelijke design van de winkel, stapt de klant binnen in een warme en inspirerende omgeving waar alles draait om fashion. Wij streven ernaar onze klanten altijd en overal dezelfde ervaring te bieden, ongeacht het kanaal waar deze met ons merk in aanraking komt. In deze omnichannel gedachte is het van groot belang dat alle uitingen van ons merk hetzelfde gevoel oproepen, of het nu online is, in onze marketing campagnes of in de fysieke winkel. En dat is in deze prachtige vernieuwde We store bijzonder goed gelukt,” aldus Joris Aperghis, CEO van We Fashion in een persbericht.
In de winkel wordt gebruik gemaakt van tablets. "Met 1 druk op de knop kunnen we de mogelijkheid bieden een bestelling te doen, deze zelf direct af te rekenen om de aankoop de volgende dag al op de deurmat te vinden," zegt storemanager Kristel van de Beek.