• Home
  • Partner Content

Partner Content

Mode

Mos Mosh Gallery SS26: Gemaakt voor Generaties

Leeftijd vervaagt; karakter en stijl definiëren de moderne man. Met onze lente/zomer 2026 collectie zetten we onze toewijding aan tijdloos design voort. Gemaakt voor de man die zichzelf kent, is deze collectie een fusie van Japans minimalisme, Italiaanse finesse en Scandinavische helderheid, een mix die het Gallery-universum definieert. Credits:...

Mode

D-Lux Concept brengt Palm Angels naar de Benelux

Antwerpen fungeert al lange tijd als centrum voor toonaangevende mode. Binnen dit ecosysteem opereert D-Lux Concept, een agentschap voor luxe casual wear met een uitgesproken visie. Opgericht in 2004 door Camille Vermue, heeft het agentschap een reputatie opgebouwd gebaseerd op gestroomlijnde focus in plaats van schaal, door selectief een...

Mode

Meer dan bijverkoop: hoe My Jewellery accessoires een hoofdrol geven in wholesale

My Jewellery heeft zich in de afgelopen jaren stevig gepositioneerd als toonaangevend accessoiremerk met een directe connectie tot Gen Z. Wat begon als een direct-to-consumer succesformule, is inmiddels uitgegroeid tot een hybride strategie waarin wholesale een cruciale groeimotor vormt. In gesprek met Thom Timmer, Head of Business Development...

Mode

Goldbergh opent pop-up in Harrods: wereldwijde expansie zet zich voort

Luxe performancemerk Goldbergh opent zijn allereerste pop-up in Harrods. Daarmee onderstreept het merk zijn sterke internationale retailstrategie en de groeiende aanwezigheid binnen de wereldwijde luxe sportmodemarkt. De tijdelijke winkel toont een selectie uit de lente/zomer 2026-collectie. Onderdeel hiervan is een tenniscapsule in een verfijnd...