• Home
  • Partner Content

Partner Content

Mode

Paprika bevestigt haar vernieuwing: een merk dat 100% gericht is op plus-size mode, dynamisch en ambitieus in 5 Europese landen

Sinds oktober 2024 beleeft het merk Paprika een ware opleving, die gekenmerkt wordt door een duidelijke en ambitieuze strategie: dé referentie worden op het gebied van damesmode die toegankelijk is tot maat 54. Het merk is actief in België, Frankrijk, Luxemburg, Nederland en Duitsland en beschikt over een solide netwerk van 89 winkels, allemaal...

Mode

Ontdek Own the Journey: het allereerste parfum van Pure Path

Van 3 t/m 5 mei viert Pure Path het Social Club Weekend: een stijlvol evenement dat bij alle Pure Path-retailers in Nederland plaatsvindt. Centraal tijdens dit weekend staat de lancering van het allereerste parfum van Pure Path: Own the Journey. Own the Journey is speciaal gecreëerd voor de man die met kracht, passie en zelfvertrouwen zijn eigen...

Retail

Werken bij JOG Group: waar familiegevoel, lef en fashion samenkomen

Een organisatie aansturen met meer dan honderd winkels verspreid over Nederland vraagt om visie, daadkracht en sterke mensenkennis. Marleen Moeskops vervult die rol bij JOG Group, waar ze als Retail Manager verantwoordelijk is voor alle Nederlandse vestigingen van Jeans Centre, Garcia en CHASIN’. Haar aanpak draait om verbinding,...

Mode

Webinar: The Future of Retail

The Future of Retail - May 14 · 11am EDT (4pm BST) The rules of engagement are shifting, and with them, the ways we show up, sell, connect, and grow. This webinar—sponsored by FUTR—will spotlight the emerging movements, mindsets, and micro-behaviors shaping tomorrow from our annual report, The Future of Retail. Join our VPs of Womenswear and...