• Home
  • Special Pages
  • Digitaal Product Paspoort - DPP in de modebranche

Digitaal Product Paspoort - DPP in de modebranche

Wat is het Digitaal Product Paspoort in de mode? En wat zijn de gevolgen voor de modebranche? Het Digitale Product Paspoort (DPP) zal de traceerbaarheid van producten verbeteren en tegelijkertijd consumenten en fabrikanten toegang geven tot alle informatie over een specifiek product. Het zal informatie geven over de herkomst, samenstelling, reparatie- en demontage mogelijkheden van een product evenals de mogelijkheden om de verschillende onderdelen te recyclen. Vind hier de laatste updates en nieuws over het digitale product paspoort voor de mode-industrie.

BusinessPartner Content

De strategische aanpak voor de implementatie van het Digitale Product Paspoort

Hoe Certilogo toonaangevende modemerken in staat stelt om DPP-naleving om te zetten in concurrentievoordeel Nu de deadline van 2027 voor het EU Digitale Product Paspoort nadert, evalueren modemerken verschillende implementatiestrategieën. Waar sommigen zich primair richten op nalevingsvereisten, zien anderen bredere strategische kansen binnen...

bezig met laden...

Featured
Business

EU Green Week: Kansen voor reparatie en hergebruik in de textielsector

De EU Green Week 2025, van 4 tot 5 juni gehouden in Brussel, had als doel een schoner, veerkrachtiger en concurrerender Europa te creëren. Circulaire economie, duurzaamheid, innovatie, efficiënt gebruik van hulpbronnen en afvalvermindering waren de hoofdonderwerpen voor de experts, waaronder leiders uit de industrie, vertegenwoordigers van...

bezig met laden...