Vergroot je online zichtbaarheid met Google Products voor adverteerders

Met het aankomende feestdagenseizoen is het erg belangrijk als adverteerder om online je producten te adverteren en hiermee je zichtbaarheid te vergroten. Vooral dit jaar heeft de noodzaak alleen maar vergroot om online aanwezig te zijn en je strategie hierop aan te passen. Een van de manieren die je als adverteerder kunt inzetten is adverteren via de verschillende kanalen van Google. Lees de voordelen van de Google Products en hoe je ze kunt inzetten in combinatie met datafeeds, in Channable’s Google Products whitepaper.

Vergroot je online zichtbaarheid met Google Products voor adverteerders

Google is de afgelopen jaren uitgegroeid tot veel meer dan alleen een zoekmachine. Terwijl consumenten het voornamelijk gebruiken om informatie op te zoeken, zien bedrijven het meer als een hulpmiddel om hun online zichtbaarheid te vergroten. Voor veel van de Google Products is het een mogelijkheid om een datafeed in te zetten. Channable biedt vele verschillende koppelingen aan met de producten van Google, waarmee je in een handomdraai kunt adverteren via deze kanalen.

Vergroot je online zichtbaarheid met Google Products voor adverteerders

In deze whitepaper lees je hoe elk Google product werkt, voor wie het handig is, en hoe je een datafeed managementtool eraan kunt koppelen en ervoor kunt inzetten. De volgende Google Products komen aan bod:

  • Google Shopping
  • Google Shopping Campaigns
  • Google Display
  • Google Ads
  • Google Search Ads 360
  • Google Analytics
  • Google Manufacturer Center
  • Google Play Books
  • Google Product Ratings

Download hier gratis de volledige Google Products whitepaper

 

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN