• Home
  • Nieuws
  • Mensen
  • ‘Marketing topman Burberry stapt op’

‘Marketing topman Burberry stapt op’

Door Caitlyn Terra

bezig met laden...

Scroll down to read more

Mensen

Burberry store in Milaan. Credits: Burberry

Brits modehuis Burberry moet op zoek naar een nieuwe chief marketing officer. De huidige CMO bij het merk, Rod Manley, legt zijn functie aan het einde van 2024 namelijk neer, zo bevestigt een woordvoerder tegen WWD.

Manley sloot zich aan bij Burberry in 2019. Daarvoor werkte hij onder andere bij Calvin Klein en Giorgio Armani. Waar de marketing-topman zijn carrière zal vervolgen is op dit moment onduidelijk. Ook is er nog een opvolger voor Manley bekend, zo meldt WWD.

Het nieuws komt kort nadat Burberry dalende cijfers rapporteerde. De omzet daalde met 4 procent in het boekjaar 2024 en ook een eerdere winstwaarschuwing bleek niet onterecht. De winst liep namelijk terug met 239 miljoen pond (280,2 miljoen euro).

Burberry