Nieuwe CEO voor Tumble ‘n Dry

Kinderkledingmerk Tumble ‘n Dry zal vanaf 1 maart nieuw leiderschap krijgen. De huidige CEO Petra Vos geeft het stokje door aan Leonie Grunder, zo meldt het bedrijf in een persbericht.

”Wij betreuren het vertrek van Petra, maar willen haar danken voor haar werk, passie en leiderschap waarmee zij de afgelopen jaren, in roerige tijden, het merk een sterke plek in het retaillandschap heeft weten te geven,” aldus Jop Pollmann van de Brand Retail Group waar Tumble ‘n Dry sindskort onder valt. Onder het toeziend oog van Vos is de omzet van Tumble ‘n Dry in vier jaar tijd verdubbeld en ‘ is de onderneming getransformeerd van een traditioneel wholesale-label naar een succesvol omni-channel merk, met tien winkels, een sterke webshop en een infrastructuur die deze strategie kan ondersteunen’, aldus het persbericht.

Leonie Grunder, voormalig managing director van Mees Fashion wordt algemeen directeur bij Tumble ‘n Dry. “Grunders ervaring in retail en e-commerce en haar achtergrond als ondernemer sluiten goed aan op de behoeftes van Tumble ‘n Dry,” aldus het bedrijf. Xander Kooij zal naast zijn huidige taken van financieel directeur ook de taken betreft logistiek, customer support, HR en ICT overnemen van Vos. Oprichters van het merk, Jos Boin en Janneke van der Meij, blijven actief betrokken als sales- en retaildirecteur.

Beeld: Tumble ‘n Dry