Didi introduceert vernieuwde concept store in Hoog Catharijne

“Het meest bijzonder aan deze concept store is dat er geen glas voor de etalages zit. Dat is nergens anders in Hoog Catharijne het geval,” vertelt Katja Berest, art director en marketing manager van Didi, over het vernieuwde concept store concept aan FashionUnited. De nieuwe Didi winkel is te vinden in de Zuiderpassage van winkelcentrum Hoog Catharijne en opent vandaag, donderdag 14 februari, de deuren voor publiek. FashionUnited nam een kijkje tijdens de drukbezochte persopening.

De 224 vierkante meter grootte concept store is de eerste Didi winkel met het vernieuwde Pretty Different retail concept dat in 2015 werd geïntroduceerd door de damesmodeketen. Het doel is om naast de originele doelgroep van Didi, de 30 tot 55-jarige vrouw, nu ook een jonger publiek aan te trekken. De winkel moet nu uitnodigender zijn. Didi wil 'echt het warme gevoel bieden, waarbij de ervaring centraal staat'. Ook heeft Didi de maatvoering uitgebreid - nu van maat 34 tot en met maat 48 - om meer vrouwen te bedienen.

Met een blik op de toekomst zijn in het winkelinterieur ook aanpassingen gedaan. Er is gebruik gemaakt van duurzame en natuurlijke materialen, zoals hout, staal en LEDverlichting. Het bedrijf is naar eigen zeggen op veel fronten aan het verduurzamen. Didi probeert in te zetten op een 360 graden communicatie met onder andere internetzuilen voor de koppeling met de webshop. Nieuw is dat de campagnebeelden die gewoonlijk alleen online te zien waren, nu ook in de winkel worden gepresenteerd.

Ga met uw muis over de interactieve tags in de winkelfoto’s om meer te weten te komen.

Didi introduceert vernieuwde concept store in Hoog Catharijne

Didi introduceert vernieuwde concept store in Hoog Catharijne

Didi introduceert vernieuwde concept store in Hoog Catharijne

Over Didi

Didi is in 1980 opgericht en de kleding van de damesmodeketen wordt gekenmerkt door opvallende kleuren en prints. Het bedrijf heeft momenteel meer dan 80 Didi winkels in Nederland, waarvan 12 ‘pretty different’ concept stores. Het motto ‘pretty different’ legt volgens Didi precies uit wie de klant is. “Deze vrouw doet niet anders om anders te doen, ze is zoals ze is,” zo verklaarde de modeketen eerder.

Werken bij Didi in Utrecht? Klik hier voor de openstaande vacature >>

Beeld: Didi concept store. Credit: Didi.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN