Fashion x Food: deze modespelers wagen een sprong in de keuken
bezig met laden...
Dat liefde door de maag gaat, is algemeen bekend. Hoewel altijd anders wordt beweerd, lijkt de modeindustrie toch een grote eetlust te hebben. Steeds meer retailers houden zich bezig met gastronomie. Zo kondigde Hudson’s Bay aan samen te werken met meesterkok Ron Blaauw voor het Amsterdamse filiaal van de keten en in de rest van haar vestigingen krijgt La Place een eigen plek. Ook het nieuwe concept van H&M, Arket, krijgt een gastronomisch tintje. FashionUnited nam een moment om in kaart te brengen welke modespelers onlangs een sprong in de keuken waagden.
Tegenwoordig kan de consument niet alleen de laatste collecties kopen, maar wordt dit begeleid door een latte met magere melk, een stuk chocolade cake, een Britse afternoon tea of een heel diner met kreeft of kaviaar
Klik op 'start' door en ga verder via de pijlen, of klik op de getagde locaties op de wereldkaart meer te weten te komen.