• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • Kijken: Hans Boodt Mannequins 'sporty' showroom

Kijken: Hans Boodt Mannequins 'sporty' showroom

Door Esmee Blaazer

bezig met laden...

Scroll down to read more
Retail

Hardlopen, tennis, basketbal, fitness, yoga en klimmen. Bij Hans Boodt Mannequins wordt behoorlijk wat sport beoefend, althans door 40+ paspoppen. De Nederlandse etalagepoppen fabrikant en leverancier heeft zijn sport showroom op het hoofdkantoor in Zwijndrecht gerenoveerd. De paspoppen bevinden zich in de meest dynamische houdingen. Op de muur prijken slogans als Being ahead of the game en Inhale, Exhale en er is zelfs een heuse kleedkamer nagebootst. De showroom is strak en wit met fluo-gele details.

De tekst gaat verder onder de afbeeldingen

“Sport maakt nu deel uit van ons dagelijks leven en domineert in mode en lifestyle. Vandaag de dag heeft vrijwel elk merk of retailer een sportcollectie of sport capsule dat deel uitmaakt van de identiteit. Dit geldt voor zowel het hogere als lagere segment in de retailindustrie,” zo laat Hans Boodt Mannequins in het persbericht weten.

Hans Boodt Mannequins rekent grote mode- en retailnamen van Nike tot het Londense warenhuis Selfridges tot zijn klanten. De Nederlandse leverancier en producent van etalagepoppen levert ook tailormade etalagefiguren. Klanten kunnen alle verschillende onderdelen zelf samenstellen, van het type basisfiguur tot de glasplaat.

Hans Boodt Mannequins levert ook geregeld paspoppen aan modetentoonstellingen, zoals bijvoorbeeld Viktor&Rolf: Fashion Artists 25 Years in Utrecht en MARGIELA / GALLIERA, 1989-2009 in het Palais Galliera in Parijs.

Foto’s: Hans Boodt Mannequins

etalagepoppen
Hans Boodt
Hans Boodt Mannequins
Mannequins
paspoppen
SPORT