McArthurGlen Designer Outlet Roermond voegt Chloé, Jimmy Choo en Nikkie toe aan winkelportfolio
bezig met laden...
McArthurGlen Designer Outlet Roermond heeft zijn winkelaanbod uitgebreid met de luxemerken Chloé, Jimmy Choo en Nikkie. Dit kondigt de Designer Outlet aan in een persbericht.
Met de introductie van de drie nieuwe merken blijft het winkelportfolio van McArthurGlen Designer Outlet Roermond volgens het persbericht ‘up-to-date met gewilde internationale luxe-, premium- en lifestylemerken’. Het gevarieerde aanbod versterkt, naar eigen zeggen, de leidende marktpositie van McArthurGlen Designer Outlet Roermond als de grootste en meest succesvolle outlet van Noord-Europa.
Designer Outlet Roermond is sinds 2001 open. De outlet in Roermond telt inmiddels een totale winkeloppervlakte van 46.700 vierkante meter. Eigenaar McArthurGlen-Group is marktleider op het gebied van ontwikkeling en management van designer-outlets. In Europa heeft het bedrijf 6,5 miljoen vierkante meter aan outlet-ruimte ontwikkeld in onder meer Oostenrijk, België, Frankrijk, Griekenland en Italië. In 1995 werd het eerste centrum geopend, in de buurt van Manchester. Wereldwijd bezit de groep inmiddels 24 outlets.