Artikelen door Joshua Williams
De ins en outs van mode
bezig met laden... - Business
Mode is per definitie de stijl of stijlen die door de meerderheid van de bevolking op een bepaald moment wordt of worden gedragen. Met andere woorden, wat de meeste mensen op dit moment dragen - een bepaalde kleur, patroon, snit of silhouet - is "in de mode", "fashionable" of "trendy". In tegenstelling tot wat in de volksmond wordt gezegd, gaat...
Podcast: De ins en outs van mode
bezig met laden... - Podcast
In deze aflevering, "The Ins and Outs of Fashion", onderzoeken we de kosten van het zakendoen in een individuele consumentgerichte economie.
Gesprek met Schanel Bakkouche: behoud van exclusiviteit op sociale media
bezig met laden... - Business
Luxemerken staan onder steeds meer druk om hun bereik uit te breiden buiten hun vaste klanten, met name naar jongere consumenten. Veel luxemerken wenden zich tot sociale media als middel om dit doel te bereiken. Sociale media zijn echter van nature niet exclusief. Ze worden gekenmerkt door hun aantrekkingskracht voor een massapubliek,...
Podcast: Gesprek met Schanel Bakkouche: exclusiviteit behouden op social media
bezig met laden... - Podcast
In deze aflevering, "Exclusiviteit behouden via sociale media", de laatste aflevering van een driedelige serie met Schanel Bakkouche, redacteur en stylist bij Vogue International Publications en oprichter en creatief directeur bij het reclamebureau SFB Creative, bespreken we strategieën die luxemerken gebruiken om bestaande klanten te binden en...
In gesprek met Schanel Bakkouche, Content Snacking
bezig met laden... - Business
"Zoals snoep of chips ons onmiddellijk bevredigen werkt content snacking net zo wanneer je het met traditionele marketing vergelijkt" zegt Schanel Bakkouche, oprichter van SFB Creative en redacteur en stylist voor Vogue Publications. Ze wijst op Twitter als het perfecte voorbeeld van content snacking, versterkt door de limiet van 140 karakters....
Podcast: In gesprek met Schanel Bakkouche, Content Snacking
bezig met laden... - Podcast
In deze korte serie met Schanel Bakkouche, redacteur en stylist bij Vogue International Publications en oprichter en creatief directeur bij het reclamebureau SFB Creative, bespreken we de strategieën die luxe modemerken gebruiken om huidige klanten te binden en nieuwe klanten aan te trekken. Deel 2: Content Snacking.
Zijn Mode Samenwerkingen Succesvol?
bezig met laden... - Business
Op het eerste gezicht vormen modesamenwerkingen een spannende manier om new business en betere verkoopresultaten te genereren. Of de samenwerking nu voor de hand liggend is, zoals die tussen Gucci en Adidas, of verrassender, zoals Crocs en Balenciaga of Alexander McQueen en Target, ze wekken interesse en trekken veel aandacht en ze verkopen...
Podcast: Zijn Mode Samenwerkingen Succesvol?
bezig met laden... - Podcast
In deze aflevering, "Are Fashion Collaborations Successful?", onderzoeken we waarom luxemerken samenwerkingsverbanden aangaan en hoe effectief deze zijn, en of ze een signaal kunnen zijn over hoe relevant of gewild bepaalde merken (nog) zijn.
Podcast: Gesprek met Schanel Bakkouche, Content Marketing voor Luxe Mode
bezig met laden... - Podcast
In deze korte serie met Schanel Bakkouche, redacteur en stylist bij Vogue International Publications en oprichter en creatief directeur bij het reclamebureau SFB Creative, bespreken we de strategieën die luxe modemerken gebruiken om huidige klanten te binden en nieuwe klanten aan te trekken.
Contentmarketing voor luxe mode
bezig met laden... - Business
Contentmarketing is een modewoord in de marketingwereld, met sociale media als basis. Het wordt steeds belangrijker op het gebied van luxe mode, omdat merken elkaar beconcurreren voor nieuwe klanten in een mondiale markt. In het verleden waren bedrijven in de luxemode hyper gefocust op hun belangrijkste klant - een klein deel van de grotere...