Zoeken
NRF Retail’s Big Show: 4 consumententrends voor de detailhandel in 2024
bezig met laden... - Business | Overzicht
New York - Nu het stof langzaam begint neer te dalen na de laatste NRF 2024 Retail's Big Show en de laatste bezoekers van buiten de stad vertrekken, staan we even stil bij een aantal lessen die we hebben geleerd van de jaarlijkse branchebijeenkomst. Tijdens het evenement kwamen toonaangevende retailers uit verschillende sectoren bijeen om de...
Van omnichannel tot shoppen op socials: e-commerce (gerelateerde) termen uitgelegd
bezig met laden... - Achtergrond
Als het gaat om online winkelen worden wederom veel Engelse termen gebruikt. Op deze pagina vind je veel voorkomende of gebruikte e-commerce termen (of woorden gerelateerd aan het onderwerp webshoppen) en de betekenis ervan. Je kan ervoor kiezen het artikel van begin tot het eind te lezen (zie inhoud). Of klik op een term uit de begrippenlijst...
Hunkemöller kiest retailbureau Kega voor europese cross channel strategie
bezig met laden... - Columns
LingeriespecialistHunkemöller en retailbureau Kega gaan de samenwerking aan om de europese cross channel strategie van Hunkemöller te implementeren. Nummer één van Europa Hunkemöller heeft zich als doel gesteld om op het gebied van lingerie de nummer één van Europa te worden. Een cross channel strategie waarin de fysieke winkels en de online...
Bijenkorf beste cross channel retailer van Europa
bezig met laden... - Columns
Warenhuis De Bijenkorf heeft de Europese 'Ebeltoft Cross Channel RetailCase' uitgereikt gekregen. Het Nederlandse warenhuis liet de Duitse electronicaretailer Conrad en het Zweedse Webhallen achter zich die tweede en derde werden. Samen met het Amerikaanse Nordstrom en Best Buy behoort De Bijenkorf nu tot de beste cross channel retailers ter...
Retailconcern Ardenberg kiest voor cross-channel automatisering ACA
bezig met laden... - Columns
Begin dit jaar heeft Ardenberg BV, eigenaar vanonder andere de schoenformules Dr. Adams en Van Dalen, een overeenkomst gesloten met IT-leverancier ACA uit Eindhoven. Het concern heeft hierbij gekozen voor de automatisering van drie van zijn winkelformules op basis van ERP-oplossing Retailium van ACA. Omvangrijk project Zowel het hoofdkantoor als...
Cross channeling vraagt om intensievere samenwerkingen
bezig met laden... - Leads
Retailers moeten beseffen dat het in hun eigen voordeel is dat de merken die ze verkopen sterk zijn en blijven. En een webshop van een modemerk hoort daar nu eenmaal bij. Want consumenten willen in de toekomst zowel online alsoffline shoppen, concluderen ABN Amro en CBW-Mitex in het rapport ‘Cross channel retail. De toekomst’. "Fabrikanten en...
ACA en Divide introduceren eerste volledig geïntegreerd crosschannel customer loyaltysysteem
bezig met laden... - Columns
IT-leverancier ACAIT-leverancier ACA uit Eindhoven en internetspecialist Divide uit Zoetermeer hebben recentelijk de CRM- en loyaltyfunctionaliteit van hun software vertaald naar crosschannel retail. Daarmee bieden zij fashion retailers een unieke, volledig geïntegreerde totaaloplossing voor online en offline customer loyalty. ACA en Divide...
MS Mode CEO: 'Focus op plusmode en cross channel retailing'
bezig met laden... - Business
Plussize fashion ofwel mode in grotere (dames)maten staat volop in de belangstelling. Onlangs werd voor het eerst een plussize collectie geshowd op de catwalk van New York Fashion Week als onderdeel van het populaire Amerikaanse tv-programma Project Catwalk. En in Groot Brittannië is een onderzoek gepubliceerd waaruit blijkt dat de uitgaven in...
Cross-channel (fashion) retail met 56avenue.nl
bezig met laden... - Columns
Dit weekend heeft de lancering plaatsgevonden vande website www.56avenue.nl. 56AVENUE is een virtueel winkelportaal waar fashion retailers toonaangevende merk(kleding) aanbieden. Het betreft een innovatie waarbij de winkel voorraad van de retailer middels zijn/haar winkelautomatisering wordt gekoppeld aan het platform van 56AVENUE. 56AVENUE...
Macintosh groeit in cross-channel benadering
bezig met laden... - Leads
“Het is nonsens dat we de boot hebben gemist online. Volgens GFK zijn we online de grootste in schoenen in de Benelux. En het belangrijkste: het is rendabel,” zegt Frank de Moor, CEO van de Macintosh Retail Group. Mede door de online verkoopvan schoenen steeg de omzet van het Nederlandse bedrijf naar 875,2 miljoen euro en behaalde Macintosh een...