Hoewel NRF's (National Retail Foundation) onderzoek en andere nationale peilingen hebben aangetoond dat een meerderheid van de Amerikanen in het openbaar gezichtsbedekking draagt, is er nog steeds een groep die hiertegen weerstand biedt. Hoe kunnen detailhandelaren hun veiligheidsbeleid effectief communiceren […]

De fysieke detailhandel is niet meer zoals we die kennen. Er is geen weg terug. Maar Kevin Ryan, een van de meest bewonderde investeerders en ondernemers in de Verenigde Staten, heeft ook goed nieuws. In deze aflevering van de Engelstalige Innovators-podcast legt Kevin uit hoe hij gelooft dat we over […]

In deze Engelstalige podcast beschrijft Nicholas De Monchaux hoe hij het boek 'Fashioning Apollo' bedacht door te kijken naar de gekste huiselijke ruimte die je je kunt voorstellen: de binnenkant van een ruimtepak. Vervolgens schreef hij een boek over het Apollo-programma en hoe de Apollo-ruimtepakken […]

In deze aflevering spreekt seriepresentator Charlotte Jansen, een Britse journalist en auteur, met de jonge modefotograaf Paola Vivas, die furore maakt in de modewereld met haar frisse, natuurlijke kijk op vrouwelijkheid en gender. Ze vertelt over haar verrassende verhuizing naar Londen en de diversiteit […]

Hoe beïnvloeden de huidige crises en de culturele omgeving het winkelgedrag? Rachel Bonsignore, een senior consultant bij GfK Consumer Life, zegt dat het nu een kritieke tijd is voor bedrijven om hun waarden op een authentieke manier duidelijk te maken, aangezien shoppers slimmer zijn en meer doorhebben […]

Fabien Baron, art director en bekend van zijn werk voor Andy Warhol's Interview magazine, vertelt in deze podcast met Tim Blanks, Business of Fashion, dat de manier waarop men communiceert gaat veranderen. De pandemie geeft ons volgens Baron de kans terug te gaan naar de basis. "We kunnen meer risico […]

In de podcastserie 'Back to Business' wordt besproken hoe ondernemers zich aan gaan passen aan de anderhalvemetereconomie. Dit is immers geen keuze, maar een must. Deze keer wordt gesproken met Nico Verspaget, directeur van Quadia, een bedrijf dat online video's maakt. Hij heeft het momenteel ontzettend […]

We horen meer en meer geluiden over een mogelijke mondkapjesplicht. FashionUnited heeft gesproken met Nederlandse retailers wat zij daarvan vinden. Burgemeesters zouden met zo'n maatregel de verspreiding van het coronavirus een halt willen toeroepen. Echter, blijkt volgens verschillende onderzoeken […]

Roland Kahn (68) draait al vijftig jaar mee in de retailindustrie. In 1970 begon hij bij de Bijenkorf, en sinds 1976 is hij een fashionretailer met vele hoogte- en dieptepunten. Kahn spreekt is zeer open over de ontwikkeling van CoolCat, de vele overnames die hij gedaan heeft van America Today tot Sapph. […]

De uitbraak van Covid-19 betekende grote verstoringen in de wereldwijde modeketen. Onder andere de kledingarbeiders die berooid zijn achtergelaten in India en Bangladesh nadat Westerse retailers bestellingen hadden geannuleerd bij bedrijven die tijdelijk fysieke vestigingen moesten sluiten vanwege de […]

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN