Deze modegenomineerden maken kans op de Retailer of the Year 2024-2025 award
bezig met laden...
ABN Amro maakt vandaag de genomineerden voor de ABN Amro Retailer of the Year 2024-2025 awards bekend. FashionUnited zet de modegenomineerden op een rij.
De prijzen voor ABN Amro Beste Winkelketen van Nederland en ABN Amro Webshop Award the Netherlands worden jaarlijks uitgereikt. Binnen deze categorieën voor online en offline winkels, zijn er ook nog onderverdelingen binnen de segmenten.
C&A, Hema, Prénatal en Zeeman zijn bijvoorbeeld genomineerd in de categorie Baby & Kind voor de Beste Winkelketen van Nederland. MS Mode, Norah en Primark maken kans op een award in Damesmode. Norah is een nieuwkomer in dit rijtje. In het Herenmode-rijtje zijn Jac Hensen, OFM., Van Dal Mannenmode en WE Fashion de genomineerden.
Er zijn ook nog de categorieën Ondermode, Schoenen en Sport. Hier zijn Hunkemöller, Livera, Triumph en Zeeman; Nelson Schoenen, Omoda, Schuurman Schoenen, Van Haren en Ziengs; Daka, Decathlon, Intersport en Sport 2000 genomineerd. Lingerieketen Livera is voor de eerste keer genomineerd. In de categorie Mode accessoires maken Lucardi, My Jewellery, Primark, Siebel Juweliers en Van Haren de kans op de prijs.
Wat betreft webshops zijn er opnieuw eerdere genomineerden te herkennen, maar heeft deze groep ook een aantal nieuwe gezichten. Zo speelt Zeeman al langer mee in de categorie Baby & Kids, maar doen Hema en C&A ook mee aan de strijd om de ‘Webshop Award the Netherlands’ te veroveren. In Damesmode zijn dat Je m’appelle, MS Mode en Norah; in Herenmode zijn dat Van Dal Mannenmode en Zalando. Wat betreft Mode accessoires zijn Bonprix, Lucardi, My Jewellery en Van Haren genomineerd.
In de categorieën Ondermode, Schoenen en Sport strijden Hunkemöller, Triumph en Zeeman; Omoda, Schuurman Schoenen en Van Haren; Decathlon, Intersport en JD Sports om de prijs.
De prijzen worden uitgereikt op 6 september op het ABN Amro-hoofdkantoor te Amsterdam.
- Modeketen Norah is klaar voor hernieuwde start in België: “We willen de beste worden, niet de grootste”
- De eerste nulmeting, groei in duurzamer materiaalgebruik en een leefbaar loon: Zeeman presenteert MVO-verslag van 2023
- Twee familiebedrijven verenigen: Omoda neemt Van den Assem over
- Zo komt Decathlon’s transitie naar een ‘multi-specialist-company’ tot uiting: Van logo tot winkelconcept
- Dromen die uitkomen: My Jewellery opent winkel in Parijs