De afgelopen jaren waren de millennials the talk of the town, maar laten we niet vergeten dat Gen Z, geboren tussen 1995 en 2010, in rap tempo koopkrachtig wordt. Ter voorbereiding op de inmiddels gr

Onze digitale samenleving beïnvloedt ons hele leven, is trendwatcher Jan Agelink van mening. En zo ook hoe we mode maken, zien en consumeren. Gameficatie en de invloed op mode is dan ook het ond

Nieuwe trends zijn ieder seizoen duidelijk zichtbaar en merkbaar op Modefabriek. In de nieuwe collecties en sferen, en in de gesprekken die rondzoemen. Trends komen niet zomaar uit de kokers van een

Wat zijn op dit de grootste mannenmodetrends en op welke trends stevenen mannen af? Daarover ging mannenmode connaisseur en editor in chief bij JFK magazine Willem Baars met mannenplatform man-man.nl

De natuur en het milieu zijn de afgelopen jaren voor veel consumenten een belangrijke rol gaan spelen, zo stelt Jan Agelink, trendforecaster en eigenaar van trendforecastingbureau Buro Jantrendman i

Voor ondernemers binnen de mode-en retailwereld is het een terugkerend topic: storytelling. Want hoe profileert een merk of winkel zich op een manier die past bij de identiteit? Hoe wordt diezelfde i