“Het is echt maatwerk, letterlijk en figuurlijk,” aldus Alexandra Covers, derde generatie en samen met haar man eigenaar van Covers Couture in Utrecht. “Geen dag, geen bruid en gee

“We verkopen mode, geen trends,” vertelt Barbara van Leyen, eigenaar en derde generatie van het familiebedrijf Tally-Ho. In de serie Mode in het Bloed spreekt FashionUnited met familiebe

Met alweer de negende generatie aan het hoofd, is Van Bommel het oudste bedrijf tot nu toe in deze serie. Voor ‘Mode in het bloed’ spreekt FashionUnited met familiebedrijven in de mode ov

Al meer dan 100 jaar is Lutz een bekende naam binnen en buiten Vinkeveen. Het familiebedrijf dat focust op heren en damesmode staat inmiddels onder leiding van de vierde generatie, Hanneke Lutz. In

Het leiden van een modebedrijf brengt specifieke vaardigheden, maar ook uitdagingen met zich mee. De druk wordt nog eens extra opgevoerd als je aan het hoofd staat van het bedrijf dat je familie hee

Schoenenzaak Van den Assem, een waar begrip in Rotterdam, tikt dit jaar alweer de 107 jaar aan. Aan het hoofd van het familiebedrijf staat de derde generatie, Berry van den Assem. In deze serie neemt

Zo’n twee jaar geleden nam de derde generatie van de familie Mutsaers het roer over bij het lederwarenbedrijf in Kaatsheuvel. Waar de een wellicht niet happig is om veranderingen door te voeren

Inmiddels staat de zesde generatie van de familie Van Blijdesteijn aan het roer bij Blijdesteijn Mode in Tiel. In de regio is de winkel een waar instituut geworden. “Van sommige families hebben