De Amsterdamse Kalverstraat is opnieuw de duurste Nederlandse winkelstraat. Dat blijkt nieuwe rapport ‘Main Streets Across the World 2019’ van Cushman & Wakefield, vandaag gepubliceerd. De Amsterdamse straat staat in de top twintig duurste winkelstraten (lees: met de hoogste huur) wereldwijd. De jaarlijkse […]

Afound, de discount formule van de H&M Group, opent in februari 2020 de eerste Nederlandse winkel. De retailketen vestigt zich in Utrecht, zo meldt het bedrijf in een persbericht. De eerste Nederlandse winkel van Afound telt 413 vierkante meter en bevindt zich in Hoog Catherijne. Naast internationale […]

Loavies krijgt een eigen fysieke winkel. Het Nederlandse merk opent namelijk een pop-up store in Hoog Catherijne in Utrecht. De pop-up staat in het teken van de party-collectie van Loavies. De ruimte is dan ook ingericht met ‘glitter en glamour’. Loavies omschrijft het als een studio 54 sfeer met ‘shiny […]

Na de boeren, het onderwijs en de bouwsector hebben nu ook de retailers genoeg gehad. Vanaf deze week krijgen fractiewoordvoerder in de Tweede Kamer een brief van Jan Meerman, de directeur van brancheorganisatie INretail. Daarin wordt opgeroepen om de btw te verlagen, de btw op Chinese postpakketjes […]

Het is geen onbekend gegeven dat shoppen via mobiel steeds groter wordt. Dit jaar geeft 65 procent van de shoppers aan zijn mobiele telefoon te gebruiken tijdens het online shoppen, zo blijkt uit het ShoppingTomorrow Consumentenonderzoek. Het aandeel van mobiele aankopen zal alleen maar verder stijgen […]

Kapten & Son opent een pop-up shop in Amsterdam. Het merk uit Keulen strijkt drie maanden neer in de Leidsestraat. Het merk is in Duitsland al aanwezig in Keulen, Stuttgart, München en opent binnenkort ook in Berlijn en Wenen, aldus het merk in een persbericht. Het accessoire merk richt zich op de ‘global […]

Multibrand retailer The Stone breidt uit. De winkelketen heeft namelijk een nieuw concept geïntroduceerd met een luxure en exclusievere uitstraling, aldus een woordvoerder van het merk tegen FashionUnited. The Stone heeft in het najaar drie winkels uitgerold. The Stone Concept heeft het doel om meer […]

Modemerk Garcia heeft het winkelconcept vernieuwd. De eerste brandstore met het nieuwe concept is geopend in Maastricht. De ligging is gunstig vanwege de nabijheid van Duitsland, de belangrijkste markt voor het merk. “Garcia vond het tijd worden voor een fysieke winkel waar het gehele gezin terecht […]

Lissabon - “Wij geloven in digitalisering. Digitaal is de nieuwe toekomst. Het is het nieuwe normaal. Wij implementeren het in alle facetten van ons bedrijf, van productinnovatie in 3D-design tot artificial influencers,” meldt Daniel Grieder, CEO Tommy Hilfiger Global & PVH Europe tijdens het internet […]

Na Albert Heijn gaat Hema ook een samenwerking aan met Jumbo. Dit meldt het warenhuis in een persbericht. Jumbo Supermarkten en Hema hebben een principeovereenkomst voor een commerciële samenwerking in Nederland en België, zo blijkt in het bericht. Wat het lot is van de pilotwinkels die Albert Heijn […]

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN